Συχνές Ερωτήσεις


Το πρόγραμμα FFGROUP Exclusive είναι το μοναδικό στην ελληνική αγορά, που συνδυάζει τόσα κορυφαία Fashion Brands και σας χαρίζει ξεχωριστά προνόμια για την προτίμησή σας σε αυτά. Ως μέλος του προγράμματος απολαμβάνετε:

  • συλλογή πόντων από κάθε σας αγορά στα καταστήματα COLLECTIVE, FOLLI FOLLIE, KIX, LINKS OF LONDON, NIKE και SPORT LOFT.
  • μοναδικές προσφορές που βοηθούν να κερδίζετε ακόμη περισσότερους πόντους.
  • ενημέρωση για νέες συλλογές.
  • συμβουλές σχετικά με τα τελευταία trends.

Μπορείτε να γίνετε μέλος αποκτώντας την κάρτα FFGROUP Exclusive σε ένα από τα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Στη συνέχεια θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    • Στα tablets εντός των καταστημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
    • Μέσω της ιστοσελίδας www.ffgroupexclusive.gr.

Μπορείτε να αποκτήσετε ηλεκτρονική κάρτα μέσω της ιστοσελίδας www.ffgroupexclusive.gr.

Ως μέλος του προγράμματος «FFGROUP Exclusive» κερδίζετε πόντους έως 09/08/2020, ως εξής:

    • για κάθε 1 € αγοράς προϊόντων, 2 πόντους στα καταστήματα LINKS OF LONDON και SPORT LOFT
    • για κάθε 1 € αγοράς προϊόντων, 3 πόντους στα καταστήματα COLLECTIVE, FOLLI FOLLIE, KIX και NIKE

Επιπλέον:

  • 50 πόντοι γίνονται αυτόματα δικοί σας με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας
  • 50 πόντοι δώρο στα γενέθλιά σας.

Η κάρτα FFGROUP Exclusive σας παρέχεται εντελώς δωρεάν.

Κάθε μέλος είναι ξεχωριστό και απολαμβάνει μοναδικά προνόμια, γι’ αυτό και δεν μπορείτε να κατέχετε περισσότερες από μια κάρτες.

Η κάρτα μέλους είναι προσωπική και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί με οποιονδήποτε τρόπο σε τρίτο πρόσωπο.

Η κάρτα μέλους FFGROUP Exclusive είναι ατομική. Ως αποτέλεσμα, οι πόντοι πιστώνονται μόνο στο μέλος στο οποίο ανήκει η κάρτα τη στιγμή της αγοράς.

Κερδίζετε πόντους για κάθε αγορά που πραγματοποιείτε. Έτσι όσο περισσότερο αγοράζετε τόσο περισσότερο κερδίζετε.

Αν δεν έχετε την κάρτα σας μπορείτε να δηλώνετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου με τον οποίο έχετε κάνει την εγγραφή.

Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή FFGROUP Exclusive, όπου θα έχετε σε ηλεκτρονική απεικόνιση την κάρτα σας.

Σε περίπτωση που έχετε αποκτήσει ηλεκτρονική κάρτα (μέσω της ιστοσελίδας www.ffgroupexclusive.gr) αρκεί να δηλώνετε τον αριθμό κινητού σας τηλεφώνου.

Στο Microsite και mobile app βλέπετε τους πόντους που έχετε συλλέξει συνολικά κατά την παραμονή σας στο σχήμα.

Για τους διαθέσιμους πόντους, μπορείτε να ενημερωθείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 211 1063199 (αστική χρέωση).

Σε περίπτωση που κάποιο είδος αγοράστηκε με Bonus Voucher, δεν γίνεται επιστροφή του Voucher, κατά την επιστροφή/αλλαγή του είδους. Μπορείτε ωστόσο να ζητήσετε πιστωτικό, το οποίο εκδίδεται στην αρχική αξία του είδους που αγοράσατε. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή γίνεται στο πληρωτέο ποσό.

Σε περίπτωση που χάσετε την κάρτα σας, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε την απώλειά της καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 211 1063199 (αστική χρέωση). Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

Παραλαμβάνετε μια κάρτα από το κατάστημα.

Στέλνετε sms στο 54045 από το κινητό με το οποίο έχει εγγραφεί στο πρόγραμμα.

FF(ΚΕΝΟ)NEO(ΚΕΝΟ)XXXXXXXXXXXXX (όπου XXX… ο αριθμός της νέας σας κάρτας).

Λαμβάνετε απαντητικό sms, που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη αντικατάσταση της κάρτας σας. Τα στοιχεία, το ιστορικό και οι πόντοι σας μεταφέρονται στη νέα κάρτα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει να προχωρήσει στην αποστολή του sms με τη νέα κάρτα, κενή (πριν πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αγορά).

Το κόστος του sms είναι 0,31€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Έτσι ακόμα και αν χάσετε κάποιο από αυτά ή ακόμα και όλα, μπορείτε να εξαργυρώσετε έως 31.08.2020 απλά με την επίδειξη της κάρτας σας.

H κάρτα FFG Exclusive έχει ισχύ μέχρι τις 09/08/2020.

Οι πόντοι ωριμάζουν και λήγουν με το πέρας 18 μηνών από την ημερομηνία που δημιουργήθηκαν.

Έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το ιστορικό των συναλλαγών σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσα από την ιστοσελίδα www.ffgroupexclusive.gr στην ενότητα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ (συνδέεστε δίνοντας τον αριθμό κινητού σας τηλεφώνου και τον κωδικό που λάβατε κατά την εγγραφή σας με sms).
  • Από το κινητό σας με την εφαρμογή FFGROUP Exclusive (συνδέεστε όπως και στην ιστοσελίδα).
  • Καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 211 1063199 (αστική χρέωση).
  • Το τρέχον σύνολο των πόντων σας εμφανίζεται επίσης και στην απόδειξη της εκάστοτε αγοράς σας.

Θα πρέπει να δηλώσετε την αλλαγή με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Η αλλαγή κινητού τηλεφώνου γίνεται:
    • είτε ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα www.ffgroupexclusive.gr, στην ενότητα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ. Επιλέγετε το πεδίο «Επικοινωνία» και στέλνετε σχετικό αίτημα.
    • είτε καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 211 1063199 (αστική χρέωση).

Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να είστε πλέον μέλος του προγράμματος FFGROUP Exclusive, θα πρέπει να αιτηθείτε τη διαγραφή μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dataprotectionreport@ffgroup.gr ή μέσω του www.ffgroupexclusive.gr, στην ενότητα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ > Προφίλ > Διαγραφή μέλους